Agile project management PMI®

  • Про тренінг

    Цей курс надає можливість отримати та сформувати системне уявлення про гнучкі та гібридні технології управління проектами (Agile Project Management) згідно з методологією PMI®, а також підготуватися до іспиту на PMI Agile Certified Practitioner (PMI-ACP®).

  • Найближча подія

    • Ведеться набір групи
  • pmi_rep_small

  • Компанія SMART business є зареєстрованим освітнім провайдером Project Management Institute (PMI R.E.P.) та має багаторічний досвід підготовки менеджерів проектів до сертифікації PMI.

    Детальніше про PMI® та сертифікацію PMI-ACP®

Докладний опис

  •  

  • Цілі курсу:

    • Ознайомитись з особливостями гнучкого підходу до управління проектами;
    • Систематизувати та розширити знання про водоспадні, гібридні та гнучкі технології проектного управління, розглянути їх відмінності, обмеження, гідності та недоліки, а також особливості застосування в різних умовах;
    • Сформувати комплексне уявлення про принципи ітераційних та інкрементальних проектів, процеси ітераційних проектів, а також практики та підходи, що застосовуються в Agile-проектах;
    • Отримати розуміння термінології, що застосовується в управлінні гібридними та Agile проектами, а також послідовності процесів управління гнучкими типами проектів;
    • Розглянути принципи побудови, впровадження та покращення процесів управління проектами на рівні організації, а також основних проблем при реалізації проектів;
    • Розглянути принципи визначення доцільності застосування різних типів організації проектів залежно від ключових факторів.

    Курс буде корисним:

    • Керівникам компаній та підрозділів, що реалізують будь-які типи проектів;
    • Проектним менеджерам, які впроваджують нові проектні підходи та методи;
    • Учасникам проектних команд та офісів;
    • SCRUM майстрам та власникам продукту (Product Owner).
  • Програма тренінгу



  • Розгорнути/Згорнути

    День 1

    Основні концепції

    • Типи проектів життєвого циклу розробки Продукту;
    • Ключові терміни проектного управління;
    • Первинні та вторинні фактори контролю та управління;
    • Загальні цінності та принципи Адаптивних типів проектів.

    Принципи Agile проектів

    • Когнітивне/емпіричне управління – принципи розвитку проекту;
    • Когнітивне/емпіричне управління – принципи розвитку проекту;
    • Самоорганізація – принципи організації управління ресурсами;
    • Взаємодія ресурсів – принципи комунікацій усередині та поза проектними командами;
    • Value-driven підхід – принципи пріоритезації проектних вимог;
    • Time-boxed підхід – принципи організації реалізації проекту;
    • Ітераційний підхід – принципи організації реалізації проекту.

    Аспекти Agile проектів

    • Організація проекту та оточення – типи організаційних структур та зовнішнє оточення проекту;
    • Бізнес обґрунтування – формування обґрунтування проекту;
    • Якість – концепції формування якісних показників проекту;
    • Зміни – концепції управління змінами в рамках проекту;
    • Ризики – концепції управління ризиками в рамках проекту;
    • Практична робота з тем Дня 1.

    День 2

    Процеси Agile проектів (19 процесів)

    • Ініціація – процеси початку проекту, релізу та ітерації (2 процеси);
    • Планування та оцінка – процеси планування та оцінки проекту, релізу та ітерації (10 процесів);
    • Реалізація – процеси виконання проектних робіт (3 процеси);
    • Моніторинг та управління (Оцінка та ретроспектива) – процеси моніторингу проектних показників та управління ними (2 процеси);
    • Реліз продукту та закриття проекту – процеси передачі Продукту проекту Замовнику та закінчення Проекту (2 процеси);
    • Практична робота з тем Дня 2.

    День 3

    • Організація проектного управління – принципи організації проектного управління в компаніях;
    • Огляд Agileметодів – огляд та характеристики методів Адаптивного типу проекту;
    • Компоненти управління проектами в організаціях – елементи організаційного управління проектами;
    • Ієрархія управління проектами в організаціях – побудова та взаємодія рівнів проектного управління в компаніях;
    • Методи визначення типу проекту – формальна методика визначення відповідного методу управління проектом (Waterfall, Agile, Hybrid);
    • Основи Enterprise Project Management – елементи системи управління проектами (EPM);
    • Контрольний тест (90 запитань – 2 години);
    • Практична робота за курсом.

  • Навчальні матеріали

  • Курс підготовлений за найвідомішими стандартами в галузі управління проектами:

    • 6-а редакція Project Management Body of Knowledge (PMBOK®);
    • Agile Practice Guide (PMI®&Agile Alliance®);
    • Scrum Body of Knowledge (SBOK Guide).

    Після закінчення курсу видається сертифікат із 21 PDU, необхідними для подання заявки на сертифікацію PMI-ACP® (Agile Certified Practitioner)

  • Тренер

  • Влад Березін – PMP, Six Sigma Green Belt, практикуючий керівник проектів, програм та портфелів, консультант із більш ніж 15-річним досвідом у сфері управління проектами.

Календар тренінгів

  • Ведеться набір групи