Практичний курс з ведення бухгалтерського,
податкового та управлінського обліку у Business Central

Старт навчання

Практичний курс з ведення бухгалтерського,
податкового та управлінського обліку у Business Central

Старт навчання

Реєстрації на курс
30 травня закриті

Друзі, для ефективного проходження курсу ми набираємо групу, що не перевищує 30 учасників.

Набір у групу, що стартує 30 травня, наразі закритий. Якщо ви бажаєте потрапити у наступну навчальну групу, просимо залишити запит.

Заповнюйте форму та першими дізнавайтесь про новий набір.

Заповнити форму

Реєстрація



Деталі Події



    • днів

      00
    • годин

      00
    • хвилин

      00
    • секунд

      00

    Про курс:

    Microsoft Dynamics 365 Business Central – це платформа для планування ресурсів підприємства, що допомагає керувати бізнес-процесами, у тому числі фінансами, закупівлями, продажами та процесами виробництва в єдиному інтегрованому середовищі. 

    Система забезпечує ведення бухгалтерського, податкового, управлінського обліку згідно вимог українського Законодавства та міжнародних стандартів.

    На практичному курсі пропонуємо навчитись проводити базові фінансові операції у системі та опанувати функціональність міжнародної ERP-системи. Курс зацікавить тих, хто шукає заміну діючому програмному забезпеченню, або ж бажає опанувати нові професійні навички. 

    Ви розберете наочні приклади, виконаєте практичні кейси та отримаєте сертифікат, що підтверджує набуті навички роботи в ERP.

    Обмежена кількість учасників в групі для ефективного навчання

    6 занять в онлайн-форматі з практичними завданнями, що виконуватимуться за підтримки кураторів

    Персональний доступ до найсучаснішої веб-версії ERP-системи Microsoft Dynamics 365 Business Central

    Сертифікат від SMART business, що підтверджує проходження практичного курсу
    Курс створено для фінансистів, бухгалтерів, фахівців відділу контролінгу, а також для консультантів та аналітиків Business Central та інших ERP, котрі:

    Шукають заміну 1С, BAS та іншого російського програмного забезпечення і бажають скласти враження щодо ERP-системи Business Central

    Вже працюють з системою Business Central та хочуть ознайомитись з новою версією та попрактикуватись у веб-інтерфейсі

    Хочуть долучитись до ІТ-спільноти, ставши аналітиком з впровадження Dynamics 365 Business Central

    Розширюють професійні навички, аби збільшити конкурентні переваги на ринку праці (в тому числі – для роботи в іноземних компаніях)

    Після проходження курсу у вас сформується



    Розуміння ERP-системи як втілення міжнародних практик ведення фінансового обліку

    Базові знання з бізнес-архітектури Microsoft Dynamics 365 Business Central

    Практичні навички налаштування модулей закупівель, продажів, фінансів (робота зі звітами, основними засобами, обліком ПДВ та інше)
    Програма курсу

    Програма складається з двох основних частин: демонстраційної та практичної

    Демонстраційна частина

    Включає в себе демонстрацію можливостей системи, принципів її роботи та наявної функціональності для відображення господарських операцій, а також використання інструментів системи для аналізу та побудови звітів.

    Практична частина

    Дає комплексне уявлення про ERP-систему. Включає самостійне налаштування учасниками типових господарських операцій з використанням інструментів системи, а також персональну підтримку досвідчених фахівців.
    30 травня, 14:00 понеділок
    День 1

    Загальний огляд архітектури та налаштувань системи

    • "Аудиторський слід" ("Audit trail") – основний принцип запису транзакцій в Business Central
    • Огляд системи – інтерфейс, довідники, журнали та реєстри операцій.
    • Налаштування обліку в системі – суть облікових груп та їх вплив на фінансові проводки.
    2 червня, 14:00 четвер
    День 2

    Базові фінансові операції

    • Можливості обліку валютних та не валютних операцій в системі.
    • Виміри – універсальний інструмент для аналізу фінансових операцій в системі.
    • Фінансові журнали – інструмент для обліку фінансових операцій.
    • Кореспонденція фінансових рахунків.
    • Практична робота з обліку бухгалтерських проводок з використанням Фінансового журналу.
    6 червня, 14:00 понеділок
    День 3

    Управління закупівлями

    • Замовлення на купівлю – інструмент для проведення операцій з купівлі товарів, робіт та послуг у постачальників.
    • Проведення оплати Постачальнику на умовах попередньої оплати та постоплати.
    • Створення Податкової накладної на податковий кредит за першою подією.
    • Аналіз розрахунків з Постачальником – зручні та зрозумілі інструменти для звірки в системі.
    • Огляд корисних можливостей в модулі купівель.
    • Практична робота зі створення та обліку Замовлення на купівлю і облік оплат Постачальнику.
    9 червня, 14:00 четвер
    День 4

    Управління продажами

    • Замовлення на продаж – інструмент для проведення операцій по реалізації товарів, робіт та послуг клієнтам.
    • Імпорт банківської виписки з оплатами від клієнтів – можливості автоматичного застосування платежів.
    • Створення Податкової накладної на податкові зобов'язання за першою подією.
    • Аналіз розрахунків з Клієнтами – зручні та зрозумілі інструменти для звірки в системі.
    • Огляд корисних можливостей в модулі продажів.
    • Практична робота зі створення та обліку Замовлення на продаж і облік оплат від Клієнта.
    13 червня, 14:00 понеділок
    День 5

    Управління Основними засобами

    • Налаштування обліку Основних Засобів.
    • Придбання Основного Засобу.
    • Введення в експлуатацію Основного Засобу.
    • Нарахування Амортизації.
    • Продаж та списання Основного засобу.
    • Огляд корисних можливостей в модулі обліку Основних засобів.
    • Практична робота по створенню картки Основного засобу, придбання, введення в експлуатацію і нарахування амортизації.
    16 червня, 14:00 четвер
    День 6

    Фінансова і податкова звітність

    • Робота зі стандартними Формами звітності (Баланс, Звіт про фінансовий стан та ін.) .
    • Декларація з ПДВ та інші податкові звіти.
    • Функціональність бюджетів в Business Central.
    • Робота з функціональністю "Фінансові звіти" – створення кастомізованих управлінських звітів з використанням Вимірів.
    • Огляд корисних можливостей в модулі фінансів.
    • Практична робота: налаштування Фінансового звіту та відображення даних в ньому.
    День 7

    Дворівнева перевірка отриманих знать та навичок

    • Тестове завдання – 15 питань з варіантами відповіді.
    • Практичне завдання для виконання в системі.
    Спікерка

    Юлія Далія

    Senior BC / NAV Consultant,

    SMART business

    10 років досвіду роботи у фінансовій сфері на позиціях бухгалтера, спеціаліста з управлінського обліку, фінансового менеджера, ERP-консультанта. Міжнародна сертифікація CIMA – Diploma in Performance Management. Успішне впровадження ERP-системи для клієнтів: MTI, Metabo, Brocard, Ruchtech, IKEA.

    Кураторка

    Альона Пігун

    Senior BC/NAV Consultant,

    SMART business

    12 років досвіду у сфері фінансів та бухгалтерії, оптимізації бізнес-процесів та впровадження ERP-систем. Сертифікований бухгалтер-практик (CAP) та диплом ACCA DipIFR. Брала участь в успішному впровадженні та підтримці ERP-систем для клієнтів: Ecosoft, Dila, EUAM, Ruchtech, ISM, CADOGAN, Electrolux, GDG.

    Кураторка

    Олена Яремко

    Service Excellence Manager / Senior BC / NAV Consultant,

    SMART business

    16 років досвіду у сфері фінансів та бухгалтерії. Впровадження ERP-систем та підготовка консультантів з впровадження MS Dynamics 365 BC. Розробка процедур та стандартів роботи відділу сервісу. Успішне впровадження ERP-систем у галузі автодистрибуції, нафтогазотрейдингу, фармацевтики та ін.

    Для вас:

    Ефективний формат навчання
    Навчання проходить в невеликій групі в онлайн-форматі для максимального залучення в роботу і надання якісного зворотного зв’язку кожному студенту.

    Єдине місце зберігання всіх матеріалів
    Всі учасники комунікують в одному каналі, куди після кожного заняття завантажуються презентації і вся необхідна документація для самостійної роботи в системі.

    Постійний обмін досвідом
    У каналі курсу підключений груповий чат для зворотного зв’язку від спікера і експертів, обміну інформацією серед учасників.

    Результат
    Після проходження курсу ви отримаєте сертифікат від SMART business, що підтверджує ваші практичні навички в роботі з системою.


    Деталі Події


    Навчальний курс є повністюбезкоштовним


    Деталі Події


      Для запису на курс
      заповніть форму реєстрації



      Get ready for a new reality

      Become a digital hero for the business!
      sales@smart-it.com
      +380 (44) 585-3550
      X

      Будь ласка, заповніть усі поля

      X

      Дякуємо!

      Ваша заявка на наступний курс прийнята.
      Як тільки стане відомою дата старту -
      ми вам повідомимо.

      Back to Top

      Деталі Події