днів
00годин
00хвилин
00секунд
00В сучасних умовах кількість та специфіка подій настільки мінлива, що планування стає окремим викликом кожного бізнесу. Ритейл, як представник найбільш затребуваної галузі, одним з перших постав перед завданням врегулювання попиту і пропозиції. Тому питання прогнозування регулярних і промо-продажів лишається актуальним зараз – як і рік, і п’ять років тому.
В боротьбі за точність прогнозування ритейлери переходять від використання традиційних методів до рішень, які базуються на алгоритмах штучного інтелекту та машинного навчання. На цьому етапі слід звертати увагу не лише на закриття базових потреб, а й на розвиток системи: алгоритми самонавчання, потужність платформи, регулярність оновлень – адже це стає запорукою точності прогнозування з урахуванням змін та ситуативу.
Є різні підходи до оцінювання якості прогнозу, але варто розуміти, що ключовим аспектом під час роботи з системами прогнозування є врахування типів попиту та якості ваших вхідних даних. Детальніше можливості таких рішень розглянемо на прикладі SMART Demand Forecast.
SMART business
Більше 7 років досвіду в сфері прогнозної аналітики та роботи з даними. Успішна реалізація проєктів з автоматизації процесів керування ланцюгами постачання та впровадження ERP-рішень: MTI, Electrolux Ukraine та інші. Досвід ефективного налаштування процесів прогнозування попиту та постачання в одній з великих міжнародних компаній.
Додайте подію до календаря, щоб не пропустити її