конференція
на 20 000 учасників

Покрокова реалізація

ua | ru

конференція
на 20 000 учасників

Покрокова реалізація

ua | ru

УЧАСТЬ БЕЗКОШТОВНА ЗА УМОВИ ПОПЕРЕДНЬОЇ РЕЄСТРАЦІЇ



Event Details


    Мова проведення вебінару — російська

    матеріали заходів надаються тільки учасникам, які вказали свою корпоративну адресу та актуальні контактні дані під час реєстрації
    • днів

      00
    • годин

      00
    • хвилин

      00
    • секунд

      00
    вебінар
    26 листопада
    14:00

    Звідки починається Шлях учасника онлайн-заходу? Так-так, саме Шлях, навіть якщо він залишається біля ноутбука у своїй вітальні. Зі сторінки реєстрації на ваш івент. І як далеко він піде разом з вами, залежить від багатьох факторів.

    На другому із серії вебінарів про організацію масштабних live-івентів ми поділимося покроковим алгоритмом побудови ефективної Customer Journey, комунікації з учасниками на кожному її етапі та підбору найефективніших каналів для взаємодії.

    За лаштунками структурованої програми, красивої сторінки і своєчасних follow-up листів завжди стоїть злагоджена робота івент-команди та сучасних технологій.

    Dynamics 365 Marketing допомагає вам керувати «серцем» заходу: створити сторінку реєстрації і QR-коди, оформити інтерфейс користувача, налаштувати відправку шаблонів листів і сертифікатів, зібрати контактні дані учасників для подальшого аналізу і висновків.

    26 листопада разом з експертами SMART business ви навчитеся керувати заходом, відносинами з учасниками і Customer Journey за допомогою інструментів Dynamics 365 Marketing на вебінарі «Online-конференція на 20 000 учасників. Покрокова реалізація».

    Програма вебінару:

    Сторінка реєстрації: як виглядає і чому варто починати саме з неї?

    Детальне налаштування сегментів

    Визначення ефективних каналів комунікацій. Формування шаблонів

    Створення Customer Journey і контроль за кожним її етапом

    Критерії вибору відео-провайдера

    Інтерфейс особистого кабінету

    Інструменти для формування та відправки сертифікатів учасникам

    Все про дані, які зберігаються в системі, і про те, як їх використовувати
    Спікер
    Спікер:


    Артем Карпенко

    CRM-консультант,
    SMART business

    X

    Будь ласка, заповніть усі поля

    X

    Ваша реєстрація надіслана!

    Додайте подію до календаря, щоб не пропустити її

    Outlook   Apple   Google

    Back to Top