Sales
excellence:

Комплексне управління клієнтським
досвідом в єдиній платформі

ua | ru

Sales
excellence:

Комплексне управління клієнтським
досвідом в єдиній платформі

ua | ru

УЧАСТЬ БЕЗКОШТОВНА ЗА УМОВИ ПОПЕРЕДНЬОЇ РЕЄСТРАЦІЇ



Деталі Події

  • Date:

    Мова проведення вебінару — російська

    • днів

      00
    • годин

      00
    • хвилин

      00
    • секунд

      00
    вебінар
    26 серпня
    14:00

    За результатами останніх досліджень 90% українських компаній працюють з клієнтами за допомогою неспеціалізованих інструментів – excel, паперових та інших носіїв. 

    Лише 9% компаній використовують CRM-систему, як інструмент управління клієнтським досвідом. 

    У світі спостерігається наступна тенденція: через кілька років компанії-лідери своїх галузей будуть конкурувати за надання першокласного клієнтського сервісу, і той, хто досягне в цьому успіху, завоює більшу частку ринку. 

    Оцифрування взаємовідносин та підвищення привабливості клієнтського досвіду стають ключовими завданнями, і в цих умовах рівень професійної підготовки менеджерів набуває великого значення. 

    Це означає, що керівникам і власникам бізнесів варто акцентувати увагу не лише на процесах комунікації з клієнтами, а також на навчанні команди продажів. Прийшов час впроваджувати додаткові рішення, які допоможуть об'єднати дані про клієнта і його потреби, найкращий канал комунікації, скрипти і навички продавця, щоб продовжити життєвий цикл клієнта. 

    Які технології використовувати, щоб покращувати рівень знань команди, надавати ідеальний клієнтський сервіс і тим самим підвищувати ефективність роботи відділу продажів поговоримо 26 серпня на вебінарі «Sales excellence. Комплексне управління клієнтським досвідом в єдиній платформі». 

    Програма вебінару:

    Формування аналітики продажів і результатів на основі даних з CRM

    Побудова персонального плану навчання для менеджерів

    Проведення оцінки знань менеджерів з продажу та аналіз результатів навчання

    Порівняння отриманих даних з результатами продажів. Побудова взаємозв’язків




    Мета вебінару:

    Дуже важливо навчати, мотивувати та заохочувати досягнення співробітників, незалежно від того, повернуться вони працювати до офісу чи продовжать виконувати свої обов'язки в remote-режимі. Вебінар допоможе дізнатися про ефективні інструменти навчання, мотивації та контролю, які не залежать від віддаленості та режиму роботи співробітників.

    Спікер

    Євген Бєлобров

    Product Owner, Консультант проектів впровадження
    Microsoft Dynamics CRM в компанії SMART business

    X

    Будь ласка, заповніть усі поля

    X

    Ваша реєстрація надіслана!

    Додайте подію до календаря, щоб не пропустити її

    Back to Top