ua | ru

ua | ru

УЧАСТЬ БЕЗКОШТОВНА ЗА УМОВИ ПОПЕРЕДНЬОЇ РЕЄСТРАЦІЇ



Деталі Події


    Мова проведення вебінару — російська

    матеріали заходів надаються тільки учасникам, які вказали свою корпоративну адресу та актуальні контактні дані під час реєстрації

    • днів

      00
    • годин

      00
    • хвилин

      00
    • секунд

      00
    вебінар
    15 грудня
    14:00

    Умови роботи останніх 8 місяців змістили фокус уваги бізнесу на внутрішні процеси. Компанії диджиталізують та оптимізують свою діяльність, вчаться працювати в онлайн-режимі: ставити завдання, наймати співробітників, укладати угоди, підписувати договори і вести супровідну документацію. У зв'язку з цим зростає актуальність і необхідність автоматизації електронного документообігу.

    Бухгалтери, юристи та фінансисти знають ціну кожній хвилині, яку документ проводить на узгодженні. Завдання технологій – мінімізувати цей час, надати можливість команді спільно редагувати файли, вносити пропозиції, узгоджувати та візувати їх в єдиному цифровому просторі з будь-якого пристрою в будь-який час.
    Такий підхід спрощує не тільки управління бізнесом, а й операційні процеси, робить реальністю paperless-офіс для мобільних співробітників транспортної, будівельної чи сфери послуг. Супровідні паперові документи – акти, накладні, рахунки – зберігаються в цифровому вигляді, робота стає швидшою та надійнішою.

    Автоматизований електронний документообіг допомагає реалізувати концепцію безпаперового офісу, структурувати документи для зручного пошуку і безпечного доступу та оформити для візуального сприйняття. Як це реалізувати на практиці з використанням технологій Power Platform & SharePoint Online експерти SMART business розкажуть 15 грудня на вебінарі «Best Practices: Автоматизація документообігу з Power Platform & SharePoint Online».

    Програма вебінару:

    Як створити сховище документів, що масштабується, на платформі SharePoint Online

    Як організувати спільну роботу та редагування документів для проєктної команди

    Як структурувати і категоризувати файли для швидкого і зручного пошуку


    Як налаштувати безпечний розподілений доступ до документів на основі ролей

    Як і навіщо присвоювати та візуалізувати метадані документа

    Практична демонстрація: як автоматизувати процес узгодження та візування документів

    Спікер
    Спікери:


    Олександр Артем'єв

    SharePoint Consultant,
    SMART business


    Володимир Москаленко

    Product Owner/ Systems Architect,
    SMART business

    X

    Будь ласка, заповніть усі поля

    X

    Ваша реєстрація надіслана!

    Додайте подію до календаря, щоб не пропустити її

    Outlook   Apple   Google 

    Back to Top