Як завоювати споживача назавжди — побудуй систему клієнтського сервісу за 1 день – GetSmart.com.ua

ua | ru

УЧАСТЬ БЕЗКОШТОВНА ЗА УМОВИ ПОПЕРЕДНЬОЇ РЕЄСТРАЦІЇ



Event Details


    Мова проведення воркшопу — російська

    матеріали заходів надаються тільки учасникам, які вказали свою корпоративну адресу та актуальні контактні дані під час реєстрації
    • днів

      00
    • годин

      00
    • хвилин

      00
    • секунд

      00
    воркшоп
    28 вересня
    10:00

    Сьогодні високоякісним продуктом важко здивувати споживача, адже якість найвищого рівня — це нова норма. Чого не скажеш про клієнтський сервіс.

    До цих пір часто трапляються ситуації, коли компанія, не маючи повної інформації про споживача, ставить йому одні й ті ж питання десятки разів: про адресу, телефон чи бажаний спосіб доставки. Або ж, напевно, в усіх бували випадки, коли тривалість очікування на телефонній лінії в рази перевищувала саму розмову. Також цілком можливий варіант, коли все клієнтське обслуговування “більш-менш ок”, але частина людей відчувають дискомфорт через неможливість зв’язатись через неголосові канали комунікації.

    Тому якщо ви хочете, щоб клієнт повертався до вашого бренду знову і знову, рекомендував його друзям, став прихильником ваших продуктів та сервісів назавжди — просто зараз дайте щиру відповідь на питання: “Як я можу покращити наш клієнтський сервіс?”.

    Microsoft Dynamics 365 Customer Service — це рішення для автоматизації обслуговування клієнтів, що забезпечує комплексний сервіс та узгоджену підтримку по всіх каналах. У результаті ваша компанія буквально завойовує лояльність споживачів.

    Після 4-годинного воркшопу ви отримаєте працюючу систему сервісного обслуговування, що вже приноситиме реальні бізнес-вигоди.

    Програма воркшопу:


    Як налаштувати базу Сервісного обслуговування: черги звернень, правила маршрутизації, SLA, графіки роботи

    Як налаштувати Базу знань та автоматичний пошук схожих звернень

    Як почати працювати зі Зверненнями клієнтів у модулях Customer Service Hub та Customer Service Workspace


    Модуль Омніканальності: налаштовуємо єдину маршрутизацію, потоки роботи, черги для розмов та вхідні канали комунікації. Працюємо зі Зверненнями

    Як автоматично здійснювати опитування про якість обслуговування

    Як відслідковувати та аналізувати КРІ відділу сервісного обслуговування
    Спікери

    Денис Шевчук

    Business Development Manager

    SMART business

    Яна Кононенко

    Senior CRM Consultant, Business Architect

    SMART business

    X

    Будь ласка, заповніть усі поля

    X

    Ваша реєстрація надіслана!

    Додайте подію до календаря, щоб не пропустити її

    AppleGoogleOutlook 

    Back to Top