Як керівнику організувати роботу з поштою, календарем і потоком інформації


Event Details

  • Date:

UA | RU

ВЕБІНАР

Як керівнику організувати роботу з поштою, календарем і потоком інформації

УЧАСТЬ БЕЗКОШТОВНА ЗА УМОВИ
ПОПЕРЕДНЬОЇ РЕЄСТРАЦІЇ

  • днів

    00
  • годин

    00
  • хвилин

    00
  • секунд

    00
webinar

Вебінар

15 квітня

15:00, GMT+3

Порожній Inbox в Outlook, призначені та виконані завдання, мінімум понаднормового навантаження, додатковий час для себе – все це можливо з використанням щоденних практик ефективних принципів в офісі або під час remote-режиму.

На вебінарі ми розглянемо приклади використання тактик персональної ефективності, застосовуючи робочі навички (“to do the things right”) і концентруючись на виконанні пріоритетних завдань (“to do the right things”).

Ви навчитеся:

remote3

покращувати та розвивати навички роботи в Office 365

management3

створювати системи зберігання електронної інформації

computer2

розвивати навички планування та розстановки пріоритетів

operating-system3

впроваджувати звички негайних дій та прийняття рішень

Спікери:

Олег Проценко

керівний партнер PEP® Worldwide Ukraine.

Андрій Бурлуцький

менеджер зі стратегічного маркетингу компанії SMART business, експерт з адаптації технологій Microsoft.

м. Київ,
вул. Польова, 21, корпус Б

Поради, новини та корисні статті у нашій розсилці!

info@smart-it.com
+380 44 585 3550

Поради, новини та корисні статті у нашій розсилці!

м. Київ,
вул. Польова, 21, корпус Б

 

info@smart-it.com
+380 44 585 3550

X

Будь ласка, заповніть усі поля