Електронний архів: Супровід і контроль руху документів – GetSmart.com.ua

ua | ru

УЧАСТЬ БЕЗКОШТОВНА ЗА УМОВИ ПОПЕРЕДНЬОЇ РЕЄСТРАЦІЇ



Event Details


    Мова проведення вебінару — російська

    матеріали заходів надаються тільки учасникам, які вказали свою корпоративну адресу та актуальні контактні дані під час реєстрації

    • днів

      00
    • годин

      00
    • хвилин

      00
    • секунд

      00
    вебінар
    24 червня
    15:00

    Вам ПОТРІБЕН Електронний архів, ЯКЩО в процесі фінансово-господарської діяльності компанії виникає необхідність:

    • Організувати рух великого обсягу паперових документів та вести паперовий архів,
    • Сканувати багато файлів протягом дня,
    • Структурувати зберігання документів на розрізнених ресурсах та в різних бізнес-системах,
    • Організувати спільну роботу над документами і одночасне використання оригіналів декількома фахівцями,
    • Полегшити та прискорити вилучення оригіналів з фізичного архіву,
    • Знизити ризики втрати документів,
    • Автоматизувати робоче місце Архіваріуса.

    Впровадження Електронного архіву дозволяє працювати лише з електронними копіями документів, які фізично знаходяться у віддаленому сховищі компанії.

    Як оцінити економічний ефект від впровадження?

    Кількісно оцінити потенційні вигоди від впровадження Електронного архіву допоможуть відповіді на питання:

    • Які витрати можливо скоротити?
    • Які можливості для розвитку отримає компанія?
    • Які ризики можна знизити або усунути?

    SmartPoint Digital Archive – це цифрове сховище електронних файлів і цифрових образів паперових документів для відстеження історії використання та швидкого пошуку. Рішення розроблено на базі Microsoft SharePoint, що забезпечує масштабованість та широкі можливості інтеграції з бізнес-системами.

    Функціональні можливості Електронного архіву:

    • автоматизація бізнес-процесів та спрощення процедур,
    • сканування та атрибутування документів,
    • інтеграція з обліковими системами компанії,
    • формування добірок та надання копій документів за запитами контролюючих органів,
    • можливість швидкого запиту документів, переданих на позаофісне зберігання,
    • прискорення і підвищення якості обслуговування внутрішніх та зовнішніх клієнтів,
    • безпечний доступ до корпоративної інформації.

    Якщо перераховані проблеми актуальні для вас та вашої компанії, запрошуємо вас 24 червня познайомитися з рішенням SmartPoint Digital Archive!

    Програма вебінару:

    Компоненти та функціональні модулі Електронного архіву

    Рольові моделі використання рішення та керування доступами до об'єктів

    Архітектура та проектування Електронного архіву

    Інтеграція Електронного архіву з бізнес-системами компанії


    SmartPoint Intranet & Teams: переваги інтеграції для ефективного командної взаємодії

    Корпоративний портал в Teams. Демонстрація реальної SmartPoint Intranet & Teams інтеграції

    Спікери

    Катерина Чуприна

    SharePoint Consultant

    SMART business

    Володимир Москаленко

    Product Owner / Systems Architect

    SMART business

    X

    Будь ласка, заповніть усі поля

    X

    Ваша реєстрація надіслана!

    Додайте подію до календаря, щоб не пропустити її

    AppleGoogleOutlook

    Back to Top