Як організувати
online-конференцію
для 20 000 учасників

з Dynamics 365 Marketing?

ua | ru

Як організувати
online-конференцію
для 20 000 учасників

з Dynamics 365 Marketing?

ua | ru

УЧАСТЬ БЕЗКОШТОВНА ЗА УМОВИ ПОПЕРЕДНЬОЇ РЕЄСТРАЦІЇ



Event Details

  • Date:

    Мова проведення вебінару — російська

    • днів

      00
    • годин

      00
    • хвилин

      00
    • секунд

      00
    вебінар
    16 вересня
    14:00

    Перехід в онлайн відкрив нові можливості та формати для організаторів заходів – від камерних майстер-класів до багатотисячних конференцій. Івент-менеджери обирають зручний час, не озираючись на бронювання залів, та розширюють аудиторію, а учасники можуть легко приєднатись без черги на реєстрацію, не блукаючи в пошуках паркомісця, і можуть сміливо розраховувати на якісний контент. 

    Від початку карантину кількість онлайн-заходів зросла в кількасот разів. Щоб утримати учасника, корисного контенту та зручної онлайн-платформи вже недостатньо. Необхідно персоналізувати комунікацію із кожним клієнтом, використовувати широкий набір інструментів, каналів та технологій, щоб побудувати та надалі ефективно керувати Customer Journey, консолідувати та аналізувати дані для прийняття бізнес-рішень. 

    Комплексний та автоматизований підхід до організації онлайн-заходу від 20 до 20 000 глядачів за допомогою Dynamics 365 Marketing – і ваш учасник перетворюється на постійного лояльного клієнта. Продукт допомагає проводити та керувати онлайн- та офлайн-подіями, в тому числі реєстрацією, оплатою, відмітками та модерацією спікерів, краще розуміти та аналізувати моделі поведінки учасників для створення релевантного контенту. 

    Як використовувати можливості продукту та підвищити ефективність заходів експерти SMART business розкажуть 16 вересня на вебінарі «Як організувати online-конференцію для 20 000 учасників за допомогою Dynamics 365 Marketing?» 

    Програма вебінару:

    Чек-лист для організації успішного online-заходу

    Набір інструментів та сервісів для забезпечення ідеального online-заходу

    Надійні сервіси для online-трансляції заходу

    Популярні канали вхідної комунікації з учасниками: портал заходу, сторінка реєстрації, особистий кабінет, чат-бот

    Сучасні канали та персоналізація в комунікаціях

    Робота із сегментами в Dynamics 365 Marketing

    Налаштування Customer Journey та оцінка його ефективності

    Аналітика та обробка зібраних даних
    Спікер
    Спикеры:

    Артем Карпенко

    CRM-консультант,
    SMART business


    Денис Шевчук

    менеджер із розвитку бізнесу, 
    SMART business

    X

    Будь ласка, заповніть усі поля

    X

    Ваша реєстрація надіслана!

    Додайте подію до календаря, щоб не пропустити її

    Back to Top