ua | ru

ua | ru

УЧАСТЬ БЕЗКОШТОВНА ЗА УМОВИ ПОПЕРЕДНЬОЇ РЕЄСТРАЦІЇ



Деталі Події


    Мова проведення вебінару — російська

    матеріали заходів надаються тільки учасникам, які вказали свою корпоративну адресу та актуальні контактні дані під час реєстрації

    • днів

      00
    • годин

      00
    • хвилин

      00
    • секунд

      00
    вебінар
    29 березня
    14:00

    Світ принципово змінився. Разом із ним змінився спосіб взаємодії компаній з клієнтами. Незмінними залишаються лише бізнес-цілі організацій: продовжувати свою діяльність, збільшувати дохід та залучати лояльних клієнтів.

    Щоб залишатись на ринку, компаніям доводиться активно шукати нові підходи до комунікації зі своїми споживачами, посилювати їхню залученість та робити все, щоб вони повертались. В таких умовах надання відмінного клієнтського досвіду та поглиблення відносин стають надважливими. Ми спостерігаємо глобальний перехід від масового обміну повідомленнями до комунікації один на один з клієнтом. А щоб прорватись крізь рекламний шум, маркетологам потрібне кероване даними рішення з глибокою персоналізацією.

    Такі горизонти відкривають перед компаніями нові функції рішення Dynamics 365 Marketing, анонсовані у першій хвилі релізу 2021 року та заплановані до втілення з квітня по вересень.

    29 березня на вебінарі «Dynamics 365 Marketing: інструменти-2021 для SMART-взаємодії з клієнтом» Денис Шевчук розповість, як Dynamics 365 Marketing допомагає спростити та покращити персональну комунікацію з клієнтами, як розширити та обрати найбільш влучний канал для комунікації, як оцінити стан Customer Journey та вдосконалювати його в режимі реального часу для досягнення встановлених бізнес-цілей.

    Програма вебінару:

    Поглиблена персоналізація завдяки динамічному контенту та цільовим сегментам, підготовленим з використанням AI

    Розширення каналів та простота охоплення клієнтів за допомогою правильних повідомлень.
    SMS- та push-повідомлення.
    Оновлений email-редактор з AI-рекомендаціями щодо контенту.

    Аналітика для покращення результатів та досягнення бізнес-цілей.
    Нові дашборди та інсайти.
    Можливість експериментувати з найкращим next action для кожного Customer Journey.


    Самостоятельное внесение информации. Хранение документов о сотруднике в едином пространстве

    Onboarding и адаптация 24/7
    в удобное для сотрудника время

    Геймификация
    и привлечение

    Спікер

    Денис Шевчук

    Business Development Manager,
    SMART business.

    X

    Будь ласка, заповніть усі поля

    X

    Ваша реєстрація надіслана!

    Додайте подію до календаря, щоб не пропустити її

    Outlook   Apple   Google

    Back to Top