Customer Value Day “D365 + Power Platform: you’ve got the power!”


Event Details

  • Date:

ONLINE

RU | UA

Customer Value Day

D365 + Power Platform:
you’ve got the power!

27 Березня 2020

ONLINE

ONLINE

УЧАСТЬ БЕЗКОШТОВНА ЗА УМОВИ
ПОПЕРЕДНЬОЇ РЕЄСТРАЦІЇ

  • 00Днів
  • 00Годин
  • 00Хвилин
  • 00Секунд

Чи знайомі ви з усіма можливостями інформаційних технологій, які використовуєте? Наскільки вони адаптовані до роботи в режимі онлайн та як контролювати бізнес-процеси, аби не втратити рівновагу в період глобального remote? Чи вистачає вам інформації про їх потенціал, функціональні можливості та доступні інтеграції?

 

Сьогоднішня ситуація змушує кожну компанію швидко адаптуватися до змін. Дистанційно працюють не лише співробітники, але й ТОП-менеджмент, керівництво, основними питаннями
для яких є:

  • Налаштування дистанційної роботи команд та офісів
  • Проведення нарад, зустрічей та презентацій
  • Безперервна робота з документообігом та звітністю
  • Можливість відстеження всіх процесів та проектів
  • Фінансове планування та контроль
  • Безпека зберігання та обміну даними
  • Оперативне прийняття рішень

Коли вся інформація знаходиться в єдиному інформаційному просторі, різниця між роботою онлайн та офлайн – мізерна, та коли системи не взаємодіють між собою, досить важко уникнути хаосу, стресу та непередбачуваних витрат.

 

27 березня ми зустрінемось на online-конференції Customer Value Day “D365 + Power Platform: you’ve got the power!”, аби розібратися в теперішній ситуації, поділитися своїм досвідом і шляхами вирішення “гарячих” питань та підказати, які інструменти та технології можуть стати вам в нагоді вже сьогодні.

Програма конференції

  • 10:00–10:15

    Наталя Онищук
    Керуючий партнер
    SMART business

    Початок події, вступне слово
  • 10:15–10:40

    Кирило Руднєв
    Керуючий партнер
    SMART business

    Екосистема Dynamics 365 2020: чого очікувати?
  • 10:40–10:45
    Сесія “Питання — Відповідь”
  • 10:45–11:10

    Максим Кондратович
    Менеджер з розвитку бізнесу,
    Dynamics 365 BC/NAV

    Побудова цифрової компанії з Dynamics 365 Business Central

    Business Central як надійна основа для безперервного масштабування бізнесу
    Мобільність та доступність рішення, широкий вибір інтеграцій
    Електронно-цифровий підпис як інструмент забезпечення безперервної роботи системи

  • 11:10–11:15
    Сесія “Питання — Відповідь”
  • 11:15–11:40

    Анатолій Харечко
    Менеджер з розвитку бізнесу,
    Dynamics 365 FO/AX

    Нова функціональність Dynamics 365 SCM Управління активами: платформа для об'єднання світів

    Концепція з управління активами очима Microsoft
    Керування замовленнями на обслуговування і ремонти, розвиток мобільного додатку
    Доповнена реальність як елемент контролю якості
    Управління життєвим циклом активів підприємства
    Вбудована аналітика Power BI

  • 11:40–11:45
    Сесія “Питання — Відповідь”
  • 11:45–12:00
    Перерва
  • 12:00–12:25

    Денис Шевчук
    Менеджер з розвитку бізнесу,
    Dynamics 365

    Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement: що нового?

    Перехід на Unified Interface для Dynamics 365 Sales, Customer Service, Field Service, Project Service Automation
    Огляд останніх релізів Dynamics 365 Marketing, Sales, Customer Service, Field Service (Sales Insights, Assistant and etc.)
    Новини ліцензування

  • 12:25–12:30
    Сесія “Питання — Відповідь”
  • 12:30–12:55

    Євген Бєлобров
    Product owner системи
    SMART HCM & LMS

    Збільшення цінності платформи за рахунок розширення функціоналу готовими модулями

    Переваги комплексного рішення перед незалежними HR-модулями
    People-first culture: як компетенції співробітників впливають на успіх компанії

  • 12:55–13:00
    Сесія “Питання — Відповідь”

Зарядись на максимум зі SMART business!

 

 

Ще не з нами, але бажаєте
потрапити на подію?
Пишіть на sales@smart-it.com

м. Київ,
вул. Польова, 21, корпус Б

info@smart-it.com
+380 44 585 3550

м. Київ,
вул. Польова, 21, корпус Б

 

info@smart-it.com
+380 44 585 3550

Leave a Reply