Автоматизація
клієнтського
обслуговування

та реальний досвід впровадження

ua | ru

Автоматизація
клієнтського
обслуговування

та реальний досвід впровадження

ua | ru

УЧАСТЬ БЕЗКОШТОВНА ЗА УМОВИ ПОПЕРЕДНЬОЇ РЕЄСТРАЦІЇ



Event Details

  • Date:

    Мова проведення вебінару — російська

    • днів

      00
    • годин

      00
    • хвилин

      00
    • секунд

      00
    вебінар
    2 вересня
    14:00

    Якість сервісу – новий стандарт, за яким клієнти обирають компанію.

    Сучасного споживача приваблює і утримує персоналізоване обслуговування на кожному етапі, яке часто стає важливішим, ніж продукт.

    Щоб забезпечити єдине, цілісне обслуговування, бізнесу необхідно сформувати комплексне уявлення про свого клієнта, проаналізувати дані та надати той сервіс, якого клієнт чекає. Автоматизація цього процесу допомагає персоналізувати кожен контакт, зробити його корисним для клієнта та посилити довгострокову лояльність.

    Microsoft Dynamics 365 Customer Service – рішення для автоматизації клієнтського обслуговування. Продукт допомагає спростити взаємодію компанії з клієнтом завдяки акумулюванню даних на єдиній платформі, надати робочим групам необхідні інструменти для обробки стандартних звернень та вирішення складних проблем, та надати персоналізоване обслуговування, якого чекають клієнти.

    2 вересня на вебінарі «Автоматизація клієнтського обслуговування і реальний досвід впровадження» ми поговоримо, як за допомогою технологій розширити можливості сервісного центру, оптимізувати роботу з клієнтськими зверненнями та підвищити якість обслуговування.

    Програма вебінару:

    Огляд можливостей модуля сервісного обслуговування в Dynamics 365 Customer Service

    Життєвий цикл клієнтського звернення

    Основні етапи обробки клієнтського звернення

    Вбудовані механізми для контролю термінів і обсягів обслуговування

    Автоматизація процесів контакт-центру на реальних прикладах

    Автоматизація процесів роботи фронт-офісу та сервісних центрів на реальних прикладах

    Ефективна аналітика з використанням Interactive Dashboards

    Роль порталів в процесі обслуговування клієнтів
    Мета вебінару:

    Дуже важливо навчати, мотивувати та заохочувати досягнення співробітників, незалежно від того, повернуться вони працювати до офісу чи продовжать виконувати свої обов'язки в remote-режимі. Вебінар допоможе дізнатися про ефективні інструменти навчання, мотивації та контролю, які не залежать від віддаленості та режиму роботи співробітників.

    Спікер

    Яна Кононенко

    Senior CRM Consultant,
    SMART business

    X

    Будь ласка, заповніть усі поля

    X

    Ваша реєстрація надіслана!

    Додайте подію до календаря, щоб не пропустити її

    Back to Top