Автоматизація управління закупівлями: весь цикл в єдиній ERP-системі – GetSmart.com.ua

ua | ru

УЧАСТЬ БЕЗКОШТОВНА ЗА УМОВИ ПОПЕРЕДНЬОЇ РЕЄСТРАЦІЇ



Event Details


    Мова проведення вебінару — українська

    матеріали заходів надаються тільки учасникам, які вказали свою корпоративну адресу та актуальні контактні дані під час реєстрації

    • днів

      00
    • годин

      00
    • хвилин

      00
    • секунд

      00
    вебінар
    16 листопада
    11:00

    Що є одними з головних завдань ТОП-менеджерів підприємства? А саме власників бізнесу, генеральних директорів, СЕО чи фінансових директорів. На думку компанії SMART business, глобальну важливість у 2021 році мають:

    • Автоматизація бізнес-процесів,
    • Контроль і трекінг усіх фінансових витрат,
    • І, звісно, отримання звітності з різною деталізацією.

    Усі ці потреби повністю закриває ERP-система Business Central від Microsoft. На вебінарі 16-го листопада Андрій Недошитко, спеціаліст, що має членство АССА (Велика Британія), говоритиме про перший зі списку must have сучасного управлінця, а саме про автоматизацію процесів закупівель.

    Андрій продемонструє, як працювати з потенційними постачальниками, планувати потреби, здійснювати замовлення в системі, контролювати рахунки та здійснювати інші бухгалтерські операції.

    Чому вебінар важливий для ТОП-менеджерів?

    Тому що після того, як процеси закупівлі будуть автоматизовані, час на обробку та підготовку замовлень оптимізується, ваші витрати на закупівлі зменшаться, а ефективність роботи співробітників зросте.

    Чому вебінар важливий для менеджерів по закупівлях та інших працівників фінансової сфери?

    Глибоке розуміння процесів та знання того, як це відбувається за найкращими міжнародними практиками, підвищує вашу цінність як спеціаліста.

    ERP-система Business Central – це сертифікована система, що відповідає вимогам International Accounting Standards (IAS), включаючи, але не обмежуючись US GAAP та IFRS, що забезпечує дійсно якісні дані, які спростять проходження міжнародних аудитів.

    Програма:

    Робота відділу закупівель на етапі пошуку: як працювати з потенційними постачальниками?

    Облік потреб та історія цінових пропозицій: як планувати потреби?

    Як здійснити покупку: процес здійснення замовлень



    Операційний контроль замовлення в процесі виконання: контроль за надходженням та виставленням рахунків

    Закриття замовлення обліку: фіналізація закупівлі

    Спікер

    Андрій Недошитко

    ERP-консультант,

    SMART business

    15 років досвіду у галузі бухгалтерського обліку та фінансів. Андрій є членом АССА – Асоціації присяжних сертифікованих бухгалтерів, Велика Британія. Здійснив успішні впровадження системи в ряді компаній, серед яких Ecosoft, Sojam Ukraine, Electrolux, Агрейн Транс, Southberg Holding UK.

    X

    Будь ласка, заповніть усі поля

    X

    Ваша реєстрація надіслана!

    Додайте подію до календаря, щоб не пропустити її

    AppleGoogleOutlook 

    Back to Top