Не будь восьминогом: повноцінна корпоративна АТС в Microsoft Teams – GetSmart.com.ua

ua | ru

УЧАСТЬ БЕЗКОШТОВНА ЗА УМОВИ ПОПЕРЕДНЬОЇ РЕЄСТРАЦІЇ



Event Details


    Мова проведення вебінару — російська

    матеріали заходів надаються тільки учасникам, які вказали свою корпоративну адресу та актуальні контактні дані під час реєстрації

    • днів

      00
    • годин

      00
    • хвилин

      00
    • секунд

      00
    вебінар
    23 листопада
    11:00

    Іноді спеціалісту контакт-центру може «не вистачити рук», щоб впоратися з потоком завдань та комунікацій. На щастя, сучасні цифрові інструменти можуть допомогти працювати швидше та ефективніше.

    АТС, або корпоративна телефонія, традиційно була окремим рішенням. І щоб пов'язати її, наприклад, з корпоративною CRM, потрібно було використовувати конектори. Але в 2021 році більше не треба перейматися через інтеграції, оскільки єдина платформа закриває безліч бізнес-потреб.

    Microsoft Teams, платформа для комунікації та спільної роботи, вже містить в собі функціональність повноцінної корпоративної телефонії.

    Microsoft Teams Calling дозволяє користувачам не лише здійснювати та приймати вихідні та вхідні дзвінки, але й поєднувати збори, чати, залишати голосові повідомлення та багато іншого для створення потужного рішення для уніфікованих комунікацій.

    На вебінарі будемо говорити про таке:

    • Переваги та недоліки впровадження платформи Teams як бізнес-АТС.
    • Базова функціональність АТС в Teams: переадресація викликів, переведення дзвінка, черги та утримання виклику, одночасний дзвінок, історія викликів, голосова пошта та екстрений виклик.
    • Як Direct Routing розширює можливості телефонії Teams та дозволяє здійснювати бюджетні дзвінки в усі країни світу.
    • Переміщення між корпоративними чатами, дзвінками та зустрічами.
    • Дзвінки з групових конференцій на звичайний номер.
    • Використання службового номеру поза офісом.
    • Єдина система для всіх комунікацій: чати, телефонія, пошта, зустрічі, управління файлами.

    Будемо раді дати відповіді на всі ваші питання на вебінарі!

    Програма вебінару:

    Чим VoIP відрізняється від аналогової телефонії. Що таке АТС та які вимоги до системи найбільш значущі. Чим зручна технологія SIP та чому світ переходить на Web RTC

    Ліцензування та доступність рішень для голосового трафіку

    Teams Phone System: дзвінки в конференцію, дзвінки з Teams на будь-які пристрої, підключення вашої телефонії (Cisco, Asterisk, Avaya)



    Як стандартні функції телефонії перемістилися в Teams

    Як Direct Routing розширює можливості телефонії Teams та дозволяє здійснювати дзвінки на номери мобільних операторів у всьому світі

    Спікер

    Тарас Тумановськкий

    Business Application DevOps,

    SMART business

    IT-експерт з 7-річним стажем роботи в сфері телекомунікацій. Має досвід в організації call-центрів, побудові IoT-пристроїв моніторингу та супроводі циклу розробки і впровадження програмного забезпечення.

    X

    Будь ласка, заповніть усі поля

    X

    Ваша реєстрація надіслана!

    Додайте подію до календаря, щоб не пропустити її

    AppleGoogleOutlook 

    Back to Top