ua | ru

ua | ru

УЧАСТЬ БЕЗКОШТОВНА ЗА УМОВИ ПОПЕРЕДНЬОЇ РЕЄСТРАЦІЇ



Деталі Події

  • Date:
  • Категорії:

    Мова проведення вебінару — російська

    матеріали заходів надаються тільки учасникам, які вказали свою корпоративну адресу та актуальні контактні дані під час реєстрації

    • днів

      00
    • годин

      00
    • хвилин

      00
    • секунд

      00
    вебінар
    30 березня
    10:00, GMT +2

    Технологічні інновації сприяли переходу ритейлерів у всьому світі на новий етап інтелектуальної автоматизації. Серед ключових трендів – прогнозна аналітика, алгоритмічний маркетинг, оптимізація промо та ціноутворення за допомогою AI-технологій.

    Відтепер головна перевага ритейлера у боротьбі за клієнтів – дані, моделі машинного навчання та штучний інтелект. Бізнеси, які аналізують дані для вивчення звичок і відгуків покупців, навчилися передбачати тенденції та споживчий попит, а 40% торгових мереж, які використовують AI-технології, адаптують ціни і спеціальні пропозиції в режимі реального часу. *

    Сьогодні маркетингові команди можуть передбачити поведінку покупців, визначити результативні стимули для покупки та застосувати їх знову. ML-моделі допомагають сформувати, протестувати і запустити ефективні промо-акції, а також врахувати еластичність товарних цін для максимізації економічного ефекту.

    Аналізуючи різноманітні параметри – свята, пори року, погодні умови, ціни і промо конкурентів, автомобільний трафік і навіть епідеміологічну сезонність – алгоритми прогнозують та рекомендують виграшну ціну товару, а також допомагають краще підготуватися до зміни споживчого попиту.

    30 березня приєднуйтесь до вебінару «Прогнозування попиту, оптимізація цін та промо в ритейлі за допомогою AI & ML-технологій» та дізнайтеся, як технології допоможуть вам прогнозувати споживчий попит на товари, реалізувати інтелектуальне ціноутворення та оптимізувати промо-кампанії для зростання маржинальності бізнесу.

    Програма вебінару

    Проблематика прогнозування у роздрібній торгівлі.

    Проблематика ціноутворення та конструювання промо.

    Типи алгоритмічних підходів для вирішення завдань ритейлу.


    How SMART HCM & LMS can help you with digital onboarding, remote learning, and development of your employees

    Self-education for your new or existing employees

    Some tips on how to prevent burn-out during remote work

    Спікер
    Спікер:


    Дмитро Солопов

    Менеджер з розвитку бізнесу за напрямком
    Advanced Analytics,
    SMART business

    X

    Будь ласка, заповніть усі поля

    X

    Ваша реєстрація надіслана!

    Додайте подію до календаря, щоб не пропустити її

    Outlook   Apple   Google

    Back to Top